9 Kasım 2009 Pazartesi

MELKİ PİKNİĞİMİZ 18.11.2009

Gönderen Zeynep zaman: 00:49
ilk önce gitmek istemesemde iyiki gitmişiz kuzum hasta olur diye korkarak gittim. Çünkü şimdiye kadar hiç ormana melki(mantar) toplamya gitmiş insan değilim ne ile karşılacağımız bilmediğim ve kızım hava serin olurda hastalanır diye gitmek istememiştim ama okadar çok eğlendiki anlatamam....

artık çok yorulduk ve uykumuz gelmeye başladı...
kıvrılacak yer arıyoruz..


artık karnı çok acıktı dayanamıyo

kızım ramazan dedesini benden kıskandı ve fotoğraf çekilmesini istemiyo

oyun hala devam ediyo...



ormandan gelmiştik saçım başım darma dağınık halime bakarmısınız?


köpeklerden ben ne kadr korksamda kızım çok cesaretli





balabanda çay molası

2 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

maşallah benim kızımla yaşıt cnm kızın çok tatlı

sinangillere çok sevindim.inşallah gelecek:)Rızkınız bol olsun.İyikide yazmışsın.

Zeynep dedi ki...

sağol canım...

 

GÜNLÜĞÜM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review