5 Kasım 2009 Perşembe

MELEK ANNEM

Gönderen Zeynep zaman: 07:39
Bir zamanlar dünyaya gelmeye hazırlanan bir bebek varmış.
Bir gün Allah’a sormuş:

Allah’ım beni yarın dünyaya gödereceğini söylediler.
Fakat o kadar küçük ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağım?
Tüm meleklerin arasından senin için bir tanesini seçtim.
O seni bekliyor olacak ve seni koruyacak.
Meleğin sana her gün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek.
Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın.


Pekiii…
İnsanlar bana bir şeyler söylediklerinde, dillerini bilmeden nasıl anlaşacağım?
Meleğin sana dünyada duyabileceğin en güzel ve tatlı sözcükleri söyleyecek. Sana konuşmayı dikkatle ve sevgiyle öğretecek.
Peki Allah’ım, ben seninle konuşmak istesem ne yapacağım?
Meleğin sana ellerini açarak bana dua etmeyi de öğretecek.
Dünyada kötü adamlar olduğunu duydum, beni kim koruyacak?
Meleğin seni hayatı pahasına dahi olsa, seni koruyacak.
Fakat ben, seni bir daha göremeyeceğim için çok üzgünüm.
Meleğin sürekli sana benden söz edecek. Ve bana gelmenin yollarını sana öğretecek.
O sırada Cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır. Bebek gitmek üzere olduğunu anlar ve son bir soru daha sorar.

Allah’ım eğer şimdi gitmek üzereysem lütfen çabuk söyle, Benim meleğimin adı ne?
Meleğinin adının önemi yok yavrum.
Sen onu ANNE diyerek çağıracaksın

2 yorum:

aysel durak dedi ki...

yüreğine saglık canım

Zeynep dedi ki...

teşekkürler canım...

 

GÜNLÜĞÜM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review