2 Aralık 2011 Cuma

burdayızzz

burdayız blog...

zaman bulamıyoruz...

büyüyoruz...

hatta

kocaman genç kız olduk...




27 Eylül 2011 Salı

TOYZZ SHOP FACEBOOK KAMPANYASI



Barbie, Spiderman, Bakugan, Pooh ve daha niceleri....

Günümüzde çocuklar bu sev...ilen çizgi film karakterlerinin oyuncakları ile oynuyor, yastıklarında uyuyor, ayakkabılarını giyiniyor.Çizgi film karakterleri artık hayatımızın her yerinde.

Bundan 30 yıl öncesine baktığımızda o zaman ki çizgi karakterlerin dünyasında çok şey değişti.

Şimdi soruyoruz: “80’lerde çocuk olanlar hangi çizgi filmleri izliyordu ve hangi karakterleri seviyordu?”

80'lerde çocuk olduysanız, yanıtlarınızı yorum kısmına yazın, yorum bırakanlar arasında yapılacak çekilişte sürpriz hediye kazanma şansını yakalayın

katılmak için
toyzz shop


arkadaşlar yorumlarınızı bloguma değil verdiğim lınkte toyzz shop face sayfasına yazmalısınız çünkü blog kampanyası değil ben face gördüm ve sizlerede duyurabilmek için burdada yayınladım

25 Ağustos 2011 Perşembe

İYİKİ DOĞDUN KUZUM.....



Canımsın benim..
İyiki varsın yavrum...
Nedense daha fazla içindeki duyguları yazamıyorum....
Varlığını düşünmek yetiyo bana.....
Daha dün gibi hatırlıyorum...
Doğmana 3 hafta olmasına rağmen dr kontrolümüz vardı...
Oysaki sen baya bi sabırsızmışsın dünyaya gözlerini açmak için...
Kontrol derken elime seni verdiler...


16 Ağustos 2011 Salı

27

Pazar günü yemek yapıyordum...
Evim apartmanın giriş katı olunca..
Bütün çocuklar bizim balkonun önünde...
Bahçede oynayan çocukların bütün muhabbetlerine ister istemez ortak oluyorum...
Apartmandaki çocuklar APARTMAN KULÜBÜ kurmaya karar veriyolar..
Ama bir türlü başkanı nasıl seçeceklerini bulamıyolar.
Sonunda nihai sonuca vardılar..
15 yarışma yapılacak en çok yarışmayı kazanan başkan olacak ve başkan yardımcısıda oy birliği ile seçilecek...
Tüm bunlar olurken ZEYNEP çığlık çığlığa almaya başladı..
Soluğu balkonda alan anne ne olduğunu anlamaya çalışıyo...
Herkes şaşkın şaşkın birbirine bakıyo..
Sorun ne olabilir.
Herkes ayakkabı numarasına bakmış
Zeynebinkide 27
neden ben 27 numara giyiyorum diyeymiş bütün yaygara...
Hıçkırıklar içinde...
Kim ne derse desin di,nlemiyo...
AMA NEDEN 27

ahhh ahhh 27 numara nerden çıktın sen....

14 Ağustos 2011 Pazar

GÜZEL BİR GÜN














Çok güzel ve eğlenceli birgündü..




Evin temizliğe ihtiyacı olsada bu pazar günü elimi hiç bir işe sürmeden sadece kızımla vakit geçirmeye adadım.




İyide yaptım bence çok uzun zamandır pazar günlerini kızıma ayıramıyordum...




Ne mi yaptıkkk




Kipaya gittik...




(çanakkalede yapılacak başka bi alternatif olmadığı için:(:(:(




Zıp zıp a bindik ...




Alışveriş yaptık ve geldik....




Ama kızım gerçekten başbaşa gezmeyi özlemiş zannedersem..




Kaç saat hazırlanamadı...









9 Ağustos 2011 Salı

SUÇ KİMİN ANNENİN....




Uzun zamandır unutulmuş olan minişler sevdamız yeniden başladı...
Tabiki suç kimin
ANNENİN
Cumartesi işyerinden evi aradığımda kızım yalvarırcasınz "anne seni çok özledim hadi gel" demeye başladı.
Daha sonra öğrendimki ben eve gitmeyince baya üzülüp ağlamış..
Mutlu olsun diye giderken tekli minişlerden aldım (onu en çok sevindirecek şeyin bu olduğunu düşünerek)
Çok sevindi
İçindeki broşürde minişlerin oyun parkının reklamı var


Dururmu
Ondan istemeye başladı.
25 tane paran varsa alırız dedim.


Tesadüf ogün doğum günü için parti malzemeleri ararken bi mağzada 39,90 tl den 24,90 tl ye düştüğünü görmüştüm.
Kumbaradaki tüm paraları döktü içindeki 1 TL olanları ayırdı ama bi türlü 25tl olmadı..
Dedenin eli öpülüyo ve "dede 1tl verirmisin"
Dededen para alındı babaanne, baba, anne derken eksik hala devam ediyo ama verilen kağıt paralarıda kabul etmiyo illa 1tl olcak ve onları sayacak 25tl olunca sevinecek..
Pazar günü eller bir kaç kez öpüldükten sonra 25tl toparlandı..
Pazartesi sabah ilk iş sipariş verildi..
Şimdi kargoda inşallah akşama kadar gelir.
Ama yüzsüzlüğümüz diz boyu anneanne telefonla aranıyo ve "21 ağustosta benim doğum günüm var bana miniş karavanı alırmısın"

25 Temmuz 2011 Pazartesi

PARMAK ARASI TERLİK


günlerdir hatta aylardır aradığımız 27 numara parmak arası terliği bulabildik.

Ne zaman beğendiysek hep 30 numaradan başladığını duyunca hayal kırıklığına uğradık..

Her defasında saatlerce ağladık…

Sonunda işten kreşe kızımı almaya giderken gördüm gözüme küçük geldi bi kaldırdım 27 numara çölde serap bulmuş gibi gözleri parlayan bi anne fiyatını hiç sormadan bunu alabilirmiyim…

Götürdüm 1 tekini çıkarıp zeynep denermisin

Biliyorum ikisinide çıkarsam ve olmazsa bi daha değiştirme imkanımız olmayacak onlar zorlada olsa olmuş olacak ayağımıza …

algılayamadı ve denedi “oldu galiba” diye bi cevap..

diğer tekini görünce çay bahçesinde etrafındakileri umursamadan çığlık artan bir çocuk

YAŞASIN PARMAK ARASI

Gerçekten

yaşasın parmak arası

bi terlik bi çocuğu bu kadar sevindirebilirmi ,

SEVİNDİRİR

Sonra muhabbet başlıya

- anne kaç para bunlar çok paramı

- yok kızım 5 tane para

- ozaman ben kumbaramda 5 tane para versem kreşte giymek içinde alırmısın

- tamam kızım alırım

durum böyle olunca kim dayanıpta almaz …

2. çift 27 numara terliklerde alındı…

şimdi sıra beyaz parmak arası terlikte…

23 Temmuz 2011 Cumartesi

İŞYERİ Mİ? KREŞ Mİ?





Çocukları bırakacak kimse olmayınca mecbur yanımıza geliyolar

Bide bizi rahat bıraksalar daha iyi olacak ama

Göründüğü gibi heryer savaş alanı gibi…

12 Temmuz 2011 Salı

DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI




Gören yarın doğum günümüz var sanacak..

Oysaki 21 ağustosta

daha çok var

Zeynebe anlatmam mümkünmü tabiki değil

Şimdiden hazırlıklar başladı (aysun öğretmenide gaza getiriyo)

Aysunla plan yapıyolar

Heycanlanıyo

Yutkuna Yutkuna anlatıyo

Haryer balonla sülenecek

Acaba perdelarede bişey assakmı

Arkadaşlarıma kağıt (davetiye ismini bilmediği için) veririzr herkes gelsin olurmu

Aysun öğretmenim annemle babam bana hediye alacakmı ama oyuncak alsınlar

Aysun öğretmenim sende oyuncak al tamam mı (çokta yüzsüzüs)

Herkez oyuncak alsın ama kıyafet istemiyorum

İLGİLENENLERE DUYURULUR KIYAFET DEĞİL OYUNCAK İSTİYORUZ

olayı abartıyoruz ve kreşteki kıyafetleri deniyoruz

acaba ne giycek

bu ilk seçenek

(mariposa kıyafeti)

30 Haziran 2011 Perşembe

DÜĞÜN









KINA GECESİ
















KINA GECESİ HAZIRLIKLARI




GELİN BİLE BU KADAR HAZIRLANMADI.

DAHA ÇOK KÜÇÜKLER BÜYÜDÜKLERİNDE NE OLACAK ACABA…

KIZLAR PARTİSİ




ÇOK GÜZELDİİİİİ……

Peynirli börek DENİZ’in sakın yemeyin kızlar:)

KÖY









yüksek sesten korktuğu için motorsiklete binemez sandığım kızımı indiremez olduk.

Ben şaka yapıyolar sansamda FAHRİ abisiyle 2 köy uzaktaki kız arkadaşını görmeye bile gitmişler.


Davul ve düğünden kortuğu istanbula gittiğimizde düğüne gitmek zorunda olduğumuz için Hüseyin dayısı ona davuldana korkmama provası yapıyo….

İstanbul Dolphinarium


Süper bir gündü.

Tatile çıkmadan önce biletlerini almıştım. İyiki almışım gerçekten kızım için çok değişik bir gün oldu.

Yüzündeki mutluluğu tarif edemem…

Anne keşke daha fazla bilet alsaydın. (Bilet fazla olunca gösteri uzun sürecek sanmış yavrum benim. )

ZEYNEP - SALİM




Müstakbel damadım ve dünürüm SİBEL..

Ahhh..

Ahhh..

Keşke öyle bişey olsa ne kadar mutlu olurum.

Salimim hastaydı biraz kendine gelsin diye dışarı çıksada yavrum gece yine ateşlenmiş.

Çocuklarla dolaşırken lunaparkta dönme dolaba binmek istediler. Tabiki biz anneler dururmuyuz onlardan daha meraklı bi şekilde bindik.

Ne mi oldu….

1 tur dönen dönme dolap durdurulup biz indirildik..

Çığlık çığlığa kalan çocuklardan dolayı….

Tırsaklar…

ZEYNEP - EGE


Amca çocukları olmalarına rağmen yılda birbirlerini en fazla 2-3 defa görebiliyolar.

Aslında böyle olması çok üzücü.

Kan çeker derlerya öyle oluyo galiba, hiçbir yabancılık çekmeden birbirleriyle iyi anlaşabiliyolar.

Egem çok büyümüş kurban olurum ben ona.

Eve gelen birilerine direk elini uzatıp HOŞGELDİN BEN EGE diyo..

Yerim seni…

Fotolara bakınca dikkatimi çekti.

Çocuklarla dede-babaanne-amcalar fotoğraf çekilmiş biz gelinler galiba yine 2. planda kaldık

Kategori: Günlüğüm Yorum Yap

ZEYNEP - EFE



Bizi kreş gösterimizde yalnız bırakmayan EFE abimiz.
Teşekkür Ederiz.
Gösteri bahaneydi bence ondan sonraki KİPA gezisi hamburger ve oyuncaklar daha bi hoşlarına gitti.
Gösteriden sonraki gün izine çıkacağımızı 10gün izinli olacağımızı duyan EFE abimiz bu sürenin çok uzun olduğuna karar verdi.

8 Mayıs 2011 Pazar

YAPILDAK HAYIRI





Yapıldak Hayırı..

Çanakkale’ye taşınmadan önce hiç böyle bişey görmemiştim.

Köyler tek tek hayır yapıyolar..

Herkes tanıdık eşini, dostunu çağarıyo ve güzel sofralar kurup yemekler ikram ediyo..

Daha sonra köy camisinden mevlüt okunuyo ve tüm köy haklı ve misafirlerine pilav yada keşkek dağatılıyo.

Hayırın özelliklerinden biride genç yaşlı herkez pullu şalvarlar giyiyo..

Benim şalvarım yoktu sağolsun Embiye abla sabah şalvarıda alıp gelmiş bende onlar gibi giyindim çok mutlu oldum şimdi önümüzdeki hafta başka bir köye davetliyiz. Kızımla banada pullu şalvar dikicez allah kısmet ederse..

Bugün hayırda gözüme çarpan bir olay da genç kızlar ve gelinler kuyumcu dükkanı gibi geziyolar (Embiye ablanın kulağıına “bu kızın üstündeki hepsi gerçekmi” sorusunu soramadan edemedim) belkide büyük şehirde yaşamanın vermiş olduğu bi tedirginlikle ilk aklıma gelen bunları kimse çalmıyomu oldu…..

YAZ GELDİ


Uzun zamandır bişeyler yazamıyorum…

Artık işlerin yoğunluğundan mı? Yoksa blogspotlar kapatılınca hevesimmi kaçtı anlayamadım. Ne zaman bişeyler yazmaya kalksam hep bi bahane çıkıyo ve yarıda bırakmak zorunda kalıyorum…

Yaz geldi ve son 3 haftasonudur evde kalamıyoruz. Fenada olmuyo yani. İyiki kalamıyoruz.

Hava alıyoruz haftanın yorgunluğunu atıyoruz.

24 Nisan 2011 Pazar

merhaba






merhaba arkadaşlar uzun zamandır bloglarımız açılmıyodu ve bu yüzden zorunlu ara vermiş olduk.



Şimdi kızımla bir yarışmaya katıldık rica etsek desteklerinizi bizden esirgemezsiniz diye düşünüyorum.



Resmimizi beğenirmisiniz. (yarışma resmimiz yandakidir.)















nursel gideroğlu
şimdilik en çok oy alanlarda 7. sıradayız



çok teşekkürler



destek olan arkadaşlarım yorum bırakırlarsa sevinirim en azından oylarımı hesaplıyabilmek için....

18 Şubat 2011 Cuma

TOYZZ SHOP İLE ÇOCUKLARIMIZI SEVİNDİRELİM KAMPANYASI



Barbie, Spiderman, Hello Kitty, Bakugan, Winnie The Pooh…

Çocuklarınızın seveceği pek çok oyuncağa ulaşmak artık çok kolay!


Sevilen çizgi film karakterlerine ait oyuncaklar
toyzzshop.com da. “Canı evden çıkmak istemeyenler” ve “şehrinde henüz bir
Toyzz Shop açılmamış olanlar” için toyzzshop.com bir tık ötede. Üyelere özel kampanyalar, avantajlar ve sürpriz hediyeler toyzzshop.com da sizleri bekliyor.


Toyzzshop.com’un ayrıcalıkları bunlarla da sınırlı değil!


Çocuğunuz için “Aklımda Kalanlar Listesi” oluşturabilir bu listeleri sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz.

Aradığınız hediyeyi “Hediye Seçici Aygıt” aracılığı ile kolayca bulabilirsiniz.

Üstelik
toyzzshop.com dan yapacağınız 75 TL ve üstü alışverişlerin kargo bedeli Toyzz Shop tarafından karşılanmaktadır.

Küçük bir şehirde oturmamdan dolayı
kızımın MICKEY hastalığını herkes bilir.

Mickey bulmakta zorlanıyorum.

Zeynep’e MICKEY almak için alternatif ararken

Toyzz Shop’un internet sitesiyle tanıştım.

Tabi ki hemen siz arkadaşlarımla da bunu paylaşmak istedim.

Benim gibi çocuğunu düşünen, onun değişik oyuncaklarla yüzünde oluşacak gülümsemeyi

dünyalara değişmeyecek ebeveynler için

firmamızla güzel bir etkinlik hazırlamak istedik.



GELELİM HEDİYELERİMİZE :)

Hem kız çocuklarını hem de erkek çocuklarını sevindirebilmek için firmamız 2 hediye seçti..


Kampanyamıza katılan 2 arkadaşımız hediye kazanacak..


Kazanan kişi tercih ettiği oyuncağı seçebilecek...


Kargo ücreti firmamız tarafından karşılanacaktır...



kampanya süresi : 18.02.2011 - 03.03.2011






kızlar için
erkekler için


KAMPANYA KATILIM KOŞULLARI



1- kampanyamdan bloğunuzda yada facebook sayfanızda bahsetmeniz.

2-TOYZZ SHOP sitesine üye olmanız ve bir ürüne yorum bırakmanız.


3- toyzz shop facebook sayfasını beğenmeniz



4- üye isminizi ve üye olduğunuz mail adresinizi bloguma bırakacağınız yorumunuza eklemeniz..
blog izleyicim olmadanda kampanyamıza katılabilir ADSIZ olarak yorum bırakabilirsiniz.

12 Şubat 2011 Cumartesi

HAZIR GİBİYİZ....



Haziranda BUKET teyzesinin düğünü var ..
Hazırlıklar şimdiden başladı.
Komşu annesi (Buketin Annesi) kızıma gelinlik almış..
Dün kargoyla geldi..
Tesadüf kreştede saçlarımız yapılmış..
Gelinliğide giyince düğüne gidiyoruz gibi oldu....
Ama ilk fotolar makyajsız çekilince hanım bozuldu makyajlı olurmuş gelinlerde....
makyaj yaptık yine çekildik....
Duvak-Taç-Ayakkabı
eksiklerimiz kaldı bunlarıda tamamladıkmı düğün tamamdır...
Kına gecesi olayı hala sürümcemede...
Satenden Şalvarlı bişeyler mi diksek yoksa bindallımı alsak
SİZCE NE YAPALIM


Güzel bir geceydi..
Tüm olumsuzluklara rağmen...
Gören üniversite sınavına hazırlanıyoruz sanar...

REZALET....




Kızımla sürekli aktiviteler yapıyoruz ama dün akşamki kadar hiç eziyetli olmamıştı..
Nerden aldığımı hatırlayamadığım aldığıma pişman olduğum FATİH ve MİLAN boya kalemleri beni delirtti...
Çocuk boya yapacağı zaman her yer açılmış kalem çöpünden geçilmezdi ve ben sürekli bağaran bi anne olurdum dün akşam anladım kesinlikle bağarmamam gerekiyo çünkü kalemlerin içleri kırık çocuk ne yapsın iki çizik atınca ucu kırılıyo oyüzden mecburen kalemi açıyomuş...
Tabi kendimi çok suçladım ona kızdığım için akşam resmen kalem açmaktan parmağım su topladı...
Bi dahamı ASLA ve ASLA bildiğimden şaşmıycam...
Gözünü seveyim FABER CASTEL - POLİSAN
Yardımımıza hemen POLİSAN kalemler yetişti ama iş işten geçmişti ortada eli su toplamış bi anne vardı...
Bİ ANNE OLARAK TEVSİYEM KESİNLİKLE PARANIZI BOŞA HARCAMAYIN

10 Şubat 2011 Perşembe

MUHTEŞEM SORUNUN CEVABI....


Bizi Tanıyan Tanımayan
Herkesin
bi bana
bi babasına
bakarak şaşkınlıkla sorduğu soruya cevap veriyorum...
SORU : Kime benziyo bu kız
CEVAP : ÖĞRETMENİNE

MAŞALLAH LÜTFEN


Kuzumsun
Zuzumsun
Herşeyimsin
Okulda kızımı Aysun öğretmeni süslemiş..
Gerçi herkes biraz kızmış ama nedense ben kızamıyorum.
Tabiki herkesde kızımı süslediği için değil NAZAR değecek diye kızıyolar..
Ama ben yinede kızamıyorum çünkü gerçekten çok güzel oluyo....
Ve çok hoşuma gidiyo...
Kim ne derse desin...
TEŞEKKÜRLER AYSİDE....

2 Şubat 2011 Çarşamba



CANIMSIN KUZUMSUN HERŞEYİMSİN BENİM........
SENİ ÇOKKKK SEVİYORUMMM..

5 Ocak 2011 Çarşamba



yazılacak okadar çok şey varki bi türlü zaman olmuyo.. Hiç böyle olmazdı.. Muhasebeci olarak yılsonlarından nefret ediyorum işlerin yoğunluğundan ne yazabiliyorum nede güzel fotolar ekleyebiliyorum...
Bu süre zarfında bile kuzum büyüdü baksanıza yeni fotolarına genç kız edasında birazda kokoş aynı anneannesi gibi hiç bana çekmemiş :):):):)
 

CANIM KIZIM © 2008. Design By: NetFikir.net