7 Kasım 2010 Pazar

CADILAR BAYRAMI


Şimdiye kadar hiç cadılar bayramının ne zaman olduğunu merak etmemiştim taki dün kipadan eve dönerken minibüse binen 3 tane kılık kıyafeti değişik kızları görmeden önce..

Kipadan minibüse bindik tabiki zeynep yine şöförün yanında serenat yapıyo ve arabadaki herkez onu dinliyo...

Zeynebi tanımayan aysun ve nursel :):):):)

bir kaç durak sonra minübüse 3 tane kız bindi cadı gibi giyinmişler makyajlar falan başlarındaki taçlar şapkalar derken ...

Önden yükselen bi ses...

BUNLAR NEDEN CADI GİBİ OLMUŞ...

Bu soruyu şöföre bağararak soran ZEYNEP

arkadan arabay binmeye çalışan kzılarda gülerek tebessüm.. Oysaki kızlara herkezin gülesi varmış zeynepten gelecek atak bekleniyomuş gibi oldu...

Eve gelene kadar yolda biraz uzun şöföre sürekli şarkılar söylendi..

SONUÇ: Zeynebi tanıyamayan bi öğretmen

Cadılar bayramının 6 Kasım olduğu

0 yorum:

 

CANIM KIZIM © 2008. Design By: NetFikir.net