12 Temmuz 2010 Pazartesi

ZONGULDAK HEDİYELERİMİZ

Gönderen Zeynep zaman: 14:46
Karşı komşum Yasemin memleketi Zonguldak'a gitmişti. Cumartesi günü akşam üzeri döndüler iyiki döndüler yoksa ben artık patlayacaktım yalnızlıktan. Gece kahve içmeleri güzel oluyormuş yokluğunda bunu çok iyi anladım. Gerçi yasemin birazda delidir 2/3 ay gelmez diye korktum ama allah şükürler olsun zamanında döndü...
Tabiki oralarda da kızımı unutmamış ve ona ciciler getirmiş...
Yaseminde bende birazcık toka delisiyiz. Bir yerde toka görmeyelim sanki evde hiç yokmuş gibi davranırız. Yasemin tabiki yine aynı modta çocukların hiç tokası yok ya toplamış gelmiş... Bide güzel kalmamış oyüzden fazla alamamış:):):):)

Yaseminin evdekileri ve bizimkileri toplasak kesin küçük bi tokacı dükkanı kurarız..

Yaseminin ablası okullar açılıyo diye eylül gibi daha güzelleri geliyo şimdi adamlar ellerinde kalanları satıyo demiş bizim delide hemen aaa eylülde gelebilirim nasılsa ozaman alırım moduna girmiş... Şimdi eylülü bekliyoruz değişik tokalar için :):):)
Dükkan açmaya kesin kararlıyız galiba :):):)



1 paket daha vardı hello kity li onları sabah kreşe giderken taktık kuzumun başında şimdi uyuduğu için onları fotoya dahil edemedim..

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

kız annesi olmak böyle bişi heralde:)

Mina Karenim dedi ki...

canımmmmm, çok özledim siziiiii :)

 

GÜNLÜĞÜM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review