7 Haziran 2010 Pazartesi

KIZIM VE AYSUN ÖĞRETMENİ


cuma günü gösterimiz çok güzel geçti biraz ağladık ama sonuna kadar herşeyi yerine getirdik. Aysun öğretmenimiz kızımla fotoğraf çekilmiş gerçekten çok güzel çıkmışlar (çaktırmayın hafif kıskanır gibi oldum) gerçekten çok güzeller allah bahtlarınıda güzel etsin her ikisininde..
Ama öğretmneleriyle birbirlerini çok sevmeleri benim kreşe bırakırken gönlümün daha rahat olmasını sağlıyo en azından gözüm arkada kalmıyo iyiki bu kreşte karar kılmışım iyiki böyle öğretmenlerimiz var.. Çalıştığım için sürekli vicdan azabı duyan bi anneyim acaba kızıma yararlı olamıyormuyum diye ama artık o psikolojimi yavaş yavaş atmaya başladım üstümden kreşteki öğretmenler sayesinde...
Her sabah kızımı kreşe bırakırken güler yüzlü karşılıyolar bizi... açıkçası güne motive olmuş şekilde başlıyorum...
Bazen almaya gidiyorum bi bakıyorum bahçede aysun öğretmenle kucak kucağa muhabbet ediyolar (kızıma göre mabet ediyolar)...
Bazen elinin üstüne çizilmiş bir yıldız bir kalp kuzumu okadar çok mutlu ediyorki kolayını bulsak elimizi yıkamıycaz...
Bazen yüzünü boyanmış olarak alıyorum kreşten kim boyaya bilir tabik aysun öğretmen yıkarkende pazarlık ediyoruz yarın söyle yine bizim yüzümüzü boyasın tamam mı diye...
Aysun öğretmenle çok iyi anlaşıyoruz ama haftasonu en çok Gökben öğretmeni özlüyoruz...ama nedense gökben öğretmeni evde pek anlatmıyoruz...

3 yorum:

Ghanima dedi ki...

çok güzel çıkmışlar:)öğretmenlerini sevmesi harika bişey...bazıları kötü davranıyor çocuklara ama güleryüzlü olmaları da harika

ZEYNEBİM dedi ki...

evet canım yaaa en azından gün içinde aklım orda kalmıyo biliyorumki ona ellerinden geldiği kadar iyi davranıyolar....

gullesu dedi ki...

maşallah çok güzeller :))) ayrıca kreş konusunda gerçekten çok şanslısınız kuzucuğuda öpün benim için

 

CANIM KIZIM © 2008. Design By: NetFikir.net