19 Mart 2010 Cuma

SİPAHH İLE HAYAL GÜCÜNÜ BESLE KAMPANYAMIZ

Gönderen Zeynep zaman: 03:40
Sipahh'ın temelleri hayal gücüyle atılmıştır.
SipahhTM'ın kurucusu olan Peter Baron 1997 yılında, tatlandırılmış süt pazarını, bu kadar popüler bir içecek olmasına rağmen pahalı olmasını, imalatının çok zor olmasını ve çok fazla şeker içermesini sorguladı.
Peter bir alternatif yaratmaya karar verdi. Oluşturacağı alternatif de süt içerecek, ancak tasarımı zevkli olacak ve pek çok çeşidi olacaktı. Kullanımı kolay ve eğlendirici olmalı, harika bir tadı olmalı ve diğer alternatiflerden daha az şeker içermeliydi.
Bu çok zor bir görevdi, ancak Peter'ın hem gerekli yeteneği hem de hayal gücü vardı. Böylece Peter bir pipet tasarlamaya başladı ve Ekim 2005'de ilk Sipahh Süte Tat Katan Pipet Avustralya'da satışa sunuldu ve büyük beğeniyle karşılaştı.


Diğer çeşitlerini Görmek için TIKLAYIN



Besin Bilgileri

Sipahh süte tat katan pipet, süt ve süt alternatiflerini tüketmenin sağlıklı ve eğlenceli bir yöntemidir.
Sağlık Karnesi
Doğal renklere sahiptir
Suni tatlandırıcı içermez
Koruyucu madde içermez
Her Sipahh ½ çay kaşığından az şeker içerir
Glüten içermez
İlave olarak, Sipahh sütün protein, kalsiyum ve B2 vitamini gibi yararlarını iletmeye yardımcı olur.
Sipahh ile birlikte sunulan 250 ml az yağlı süt aşağıdaki anahtar besinleri sağlar:
Optimum büyüme ve gelişim için protein
Bu makro besleyici madde, bedenimizin yapı taşları olan amino asitlerden oluşmaktadır. Hormonlar, enzimler ve antikorların yanı sıra kaslar, cilt, saç ve kan hücrelerinin hepsi proteinlerden yapılır.
İyi Beslenme için Önerilen Günlük Kalsiyum Alımının %44'ü
Bu mineral kemik ve diş oluşumu ve güçlenmesindeki rolüyle iyi bilinir. Aynı zamanda sinir ve kas fonksiyonlarında ve kan basıncında rol oynar. Yeni araştırmalar da kalsiyum içeren süt ürünlerinin beden ağırlığının denetiminde yardımcı olabileceğini göstermektedir.
İyi Beslenme için Önerilen Günlük B2 Vitamini Alımının %31'i
Bu B vitamini yiyeceklerdeki enerjinin salınmasına yardımcı olur ve protein metabolizmasında rol oynar. Büyüme ve gelişime, doku onarımına ve cilt ile gözlerin sağlıklı kalmasına yardım eder.





Yukarıda görmüş olduğunuz Sipahh'ların çeşitlerinden oluşan paketleri kampanyamıza katılan arkadaşlardan 10kişiye armağan etmek istedik.



Kampanyamıza katılmak isteyenlerden ufak birkaç işlemi yerine getirmelerini isteyeceğim.
1- Blogumu izlemeniz ve bu kampanyayı blogu olanların isterlerse bloklarında duyurması
2- Sipahh Face sayfasına katılmanız
3- Konunun altına yorum bırakmanız ve face isminizi yoruma eklemeniz.

HEDİYE İÇERİĞİ


Sipahh süte tat katan pipet 8'li çikolata 1 kutu
Sipahh süte tat katan pipet 8'li çilek 1 kutu
Sipahh süte tat katan pipet 8'li muz 1 kutu
Sipahh süte tat katan pipet 8'li vanilya 1 kutu
Sipahh süte tat katan pipet 4'li karışık 1 kutu


Bitiş Tarihi: 28.03.2010

HERKEZE BOLŞANS

78 yorum:

c3ycey dedi ki...

Ceyhun Mahmutoğlu


http://www.kampanyahobisi.com/showthread.php?p=16127#post16127

aysu gevrekci dedi ki...

aysu gevrekci yavuztürk adına facede gruba katıldım.bolşans

ozlemce dedi ki...

ozlem ısık kalın
bende katıldım:)

Neşe Kılavuz dedi ki...

kampanyanız hayırlı spahh kadar tatlı olsun..
http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-hayal-gucunu-besle.html
face ede ekledım.
herkese bol şans
Neşe Kılavuz

zeynep78 dedi ki...

bende varım,çok güzellll :))
teşekkürler...
zeynep efe
http://efsane78.blogspot.com/2010/03/melegimden-sipahh-ile-hayal-gucunu.html

hici dedi ki...

bu sipahh pipetleri okadar duydumki ama bir türlü deneymedim.çünkü burda marketlerde hiç denk gelmedi.inşallah denemek nasip olur.oğlum böylelikle belki sütü daha zevkli içer.

paşam41 dedi ki...

Sipahh Face sayfanı katıldım facte çok güzel bir kampanya teşekkürleer
reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Bende katılıyorum, hayran oldum, çekilişine benide ekle lütfen :)
Saygılarımla Eser Yıldırım

seda dedi ki...

Seda Yıldırım
İzleyicinim, hayranda oldum, ben kazanmak isterim bu sefer..

neber dedi ki...

yeliz yılmaz face grubuna katıldım.
herkeze bol şans

büşra vural dedi ki...

face grubunu katıldım
büşra vural

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuşşş face grubna kayıt oldum herkese bol şans..:)

fahriye albayrak

avonlaguzellik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gülkarakaş dedi ki...

teşekkürler... bende katılıyorum facede hayran oldum
gülhanım karakaş

adem7814 dedi ki...

merhaba,face grubuna bende katıldım bloğum ne yazık kı yok.hediyeler çok güzel.inş.bana çıkar.face'deki adım adem doğan.sevgiler..

adem doğan

calimero dedi ki...

Face grubuna Hanife Karakaş Kılıç adına kayıt oldum, blogunu da izlemeye başladım. Bir arkdaşım oğluma sipahh çikolatalı pipet vermişti. Oğlum tadına bayıldı, inşallah ben de kazananlardan biri olurum.

pötüş dedi ki...

http://balpotusuilemoda.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-hayal-gucunu-besle.html

bende blogda duyurdum ama valla bunları merak ediyorum ya bana çıksın lütfennn:) şeyma duvarcı facebookda da adım mcx:)

dilekaygun dedi ki...

blogunun izleyici oldum ve sayfamda paylaştım
http://dilekaygun.azbuz.ekolay.net/readArticle.jsp?objectID=5000000012831221
facede üye oldum,face ismim
Dilek Ateşoğlu AYGÜN

furkan burak dedi ki...

arkadaşım paylaşmış bende katılıyorum teşekkürler....

habil dedi ki...

böyle yarışmalara hep eşim katılırdı bu kezde ben şansımı deneyeyim
habil karakaş

ece dedi ki...

canıım izleyicinde facebookta sipahh grubuna katıldım blogumda yer verdim herkese bol şans..
http://derinceece.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-hayal-gucunu-besle-kampanyas.html
ece kalaycıoğlu

NURŞEN dedi ki...

http://nursencehersey.blogspot.com/2010/03/minik-kuzum-zeynebn-hedler.html

face adım kampanya nurşen krnlk

Açelya Damdelen dedi ki...

blogum yok, ama senin blogun izlecisiydim zaten :)
face grubunada katıldım, herkese bol şans .:)

Açelya Damdelen

Adsız dedi ki...

Ben de varım :)
http://firsatkosesi.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-hayal-gucu-besle-kampanyas.html
Fasebook grubuna katıldım JasMin

Unknown dedi ki...

izleyiciniz oldum,bloğum yok ama Ayşegül Güneş olarak gruba katıldım...şimdi hayırlısıyla ve heyecanla sonuçları bekleyeceğiz...herkese bol şans diliyorum...

Asli :) dedi ki...

İzleyiciniz oldum :)
Bu da blogumun adresi;
http://istegunluk.blogspot.com/2010/03/hediye.html

Hakeden kazansın :P

ece_berk dedi ki...

merhaba;
izleyiciniz oldum ve çocuklarım için bu harika kampanyanızda bende varım :)
şartlar tamamdır bloğumda yer verdim ;
http://prensesveprensim.blogspot.com/2010/03/sipahhlarn-cesitlerinden-olusan.html

emine kekeve

artun dedi ki...

Bütün koşullar tamamdır. :)

Artun KARATAŞ

canan dedi ki...

izleyiciniz oldum.Canan yılmaz olarak facede katılım yaptım.herkese bol sans..

hilalll dedi ki...

bende katıldım herkese bol şans ...çok ılgı cekıcı bır urun denemek tabıkı ısterız.

bedia benli

Adsız dedi ki...

izleyicin oldum,Sipahh Face sayfasına katıldım,küçük bir kızım var,inşallah kazanırız.

kamile çetinkaya

Adsız dedi ki...

izleyicinim,çok güzel bir ürün,denemek isterdim,en azından oğlumun denemesini isterdim,bu tür şeyleri sever çünkü.Sipahh Face sayfasına hayran oldum,kampanyayı bloğumda duyurdum.
http://hergunguzellik.azbuz.ekolay.net/blog/yazi/oku/5000000012833986/Zeynepminikkuzum-dan-Yeni-Kampanya28-Mart-

gülay cemek

Unknown dedi ki...

bende varıımmmm bensiz olma şimdi demi:)))
canım benim kampanyan hayırlı olsun facedeki grubada katıldım face ismim:gamze dilemma
http://closelyfashion.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-hayal-gucunu-besle.html

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gülümser dedi ki...

şarrtları yerine getirdm
cok değişik bi ürün hiç duymamıstım :)
gülümser dmrtş

bettyboop dedi ki...

izleyiciniz oldum.face adım:Hergün Kampanya Ayyayya.
ürün ilgginç görünüyor bakalım kazanırsam deneyeceğim.
sevgiler

cicikan dedi ki...

Merhaba yine meleklerimiz için çok güzel bir kampanya düzenlemişsin :) Umarım bu sefer kazanırım....
Blogumda yayınladım ve faceden hayranı oldum bol şans herkese..
http://cicikanworld.blogspot.com/2010/03/zeynepminikkuzum-blogundan-sipahh-ile.html

Face adım: ecrinnihal ati

cennet bakır dedi ki...

face sayfasına katıldım cennet bakır adıyla.izleyicinizim.bu pipetlerinin adını son zamanlarda çok duydum fakat hiç deneme şansım olmadı ki hiç bir yerde de önüme çıkmadı bu pipetler.umarım şansım yaver gider de bu güzel pipetleri deneme şansı benim olur..herkese bol şans...

Tuba Önde dedi ki...

ben de varım izleyicinim.Tuba Önde olarak facede katıldım.

mehpare01 dedi ki...

bende katıldım facedende katılım yapdım inş olmuşdur

capricorn dedi ki...

izleyicinizim.face grubuna katıldım.(Ülkü Ünlü Aydin)şansımızı denemekte fayda var.bellimi olur belki kazanan şanslı ben olurum :)) sevgiler.ülkü

♥ (¯`·._.•((VENÜS)) •._.·´¯) ♥ dedi ki...

MErhaba ben de katıldım kampanyana.Face sayfasının hayranı oldum ve bloğumda kampanyanı duyurdum.Teşekkürler:))

Melisa Uryan

http://venuskadini.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-zeynepminikkuzumun-hayal.html

Ayşe dedi ki...

http://lezzetkesfi.blogspot.com/2010/03/zeynepminikkuzumdan-lezzetli-hediyeler.html

Ayşegül Yersiz

ereknur dedi ki...

ayşenur güler erek facedeki adım.Herkese bol şans. ereknur@mynet.com

Yelda Özyurt dedi ki...

bilgisayarim yapildi, sen baslatmissin bile, sansimi sende de deneyeyim bari:)
http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/03/bu-da-nurselin-spahhlari.html
yelda aksu

merales dedi ki...

çok güzel bir kampanya
izleyicinim
face sayfasınada üye oldum
meraldurak

darkinangel dedi ki...

İşlemler tamam : )

Duygu Sevinçelli Kasap

adriana1983 dedi ki...

canım zaten izleyicinim çok güzel bir kampanya olmuş facetede katıldım ismim Gülsüm Büşra Canlı

petunya dedi ki...

face de gruba üye oldum..
adım kerman ataş

aslı dedi ki...

bende katıldım facede ızleyıcınızde oldum
aslı bayık sonbahar

nesko dedi ki...

face de gruba üye oldum.. blogum maalesef yok..
adım : Neşe Akartuna..

Ebru Yüksel dedi ki...

Canım, çok güzel bir kampanya. Ürünleri de çok merak ettim. Kazanmayı çok istiyorum. Oğlumun şansına kazanırız inşallah. Olmazsa da nereden alabiliriz, bize bilgi verirsin:) Ebru Yüksel

http://ebru-kampanyalar.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-hayal-gucunu-besle.html

seçil dedi ki...

Merhaba, izleyiciniz oldum, facebookta da hayran oldum. Umarım kazanırım:)

Serap Orak

mustafa dedi ki...

mustafa gürbüz

bende katıldım bakalım.

Unknown dedi ki...

izlemedyim cnm zaten,blogumda duyurdum,face grubuna üye oldum umarım kazanırım :) güzel kampanyan için ayrıca tebrikler..kızını öp benim için :)

http://zehr-efsan.blogspot.com/2010/03/blog-kampanyalarn-duyurmamak-olmaz.html

gülin özgür manav

özge dedi ki...

Merhabalar,
blogunuza üye oldum ve facebookta da yorum bıraktım.

blogunuz çok güzel ve yeni anneler için çok faydalı.
Sevgiler

Özge Güngör

Şeyda dedi ki...

neredeyse ilk günden beri izleyicinizm zaten :)
Face'te katıldım
Şeyda Ergenekon

Aysel Durak dedi ki...

kurallar tamamdır cnm
blogumda da yayınladım
http://kampanyamelegiaysell.blogspot.com/

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

izlemeye aldım facedede katıldım işlem tamam sıra kazanmakta:)))
vildan yanmaz

Makyajsubject dedi ki...

kampanya için teşekkürler.
face de katıldım.
nurten aydın

SACİDE dedi ki...

Sipahh Face sayfasına katıldım. Sizin bloğunuza izleyici oldum. Pipetleri çok merak ettim:) Kazanırsam torunlarıma vereceğim. Çok güzel ürünler. Teşekkürler.

SACİDE dedi ki...

Adımı yazmayı unuttum. Sacide Aydın.

yağmurperisi dedi ki...

merhaba,izleyicin oldum,Sipahh Face sayfasına katıldım.Kazanmayı çok istiyorum.İnşallah da kazanırım.

reyhan çetinkaya

Masum İnciler dedi ki...

Bende katıldım. Facebook adım hergunkampanya masumkedi

http://masumkedi87.blogspot.com/2010/03/yeni-bir-sipahh-kampanyas.html

heidi dedi ki...

mbra ışıldar(müberra)
kampanya için teşekkürler

kelimeler_yetse dedi ki...

şartların hepsi yerine getirildi..bol şanlar herkese

http://hayatimdegisti.azbuz.ekolay.net/blog/yazi/oku/5000000012858072/SIPAHH-ILE-HAYAL-GUCUNU-BESLE-KAMPANYASI

Mesut Tanyeri

~~esra~~ dedi ki...

face sayfasına üye oldum 'esrabirkan isimyok' adıyla. blogunuzu izlemeye aldım ve kendi blogumda duyurdum. herkese bol şans...

http://isimyok000.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-hayal-gucunu-besle.html

Unknown dedi ki...

Merhaba, Sipahh face sayfasına hayran oldum Ahmet Serince adıyla. eraynalan olarak size de izleyici oldum. Ürünler çok güzel. Benim bir oğlum var. İnşallah kazanırız.Katılanlara bol şans.Nalan Şişman.

Fatih Figo dedi ki...

Ben de katılmak istiyorum ve gerekli şartları yerine getirdim. Facebook adım da buradakiyle aynıdır ;)

Adsız dedi ki...

Ertürk Yüksel olarak facebookta Sipahh hayranı oldum. Umuryuksel olarak bloğunuzu izlemeye aldım. Çok ilginç bir kampanya. Bir forumda Sipahh hakkında yorumlar okudum. Süt sevmeyenleri bile süt içmeye teşvik eden bir ürün olduğu yazıyordu. Çok merak ettim. Katılanlara bol şans dilerim. Ertürk Yüksel

Unknown dedi ki...

işlem tamam kaptan
http://daduyankey.blogcu.com/sipahhtan-cocuklarimiza-lezzetli-kampanya/7311654

ArzuS dedi ki...

Arzu Sevim

http://kampanyasepeti.blogspot.com/2010/03/sipahh-ile-hayal-gucunu-besle-kampanyas.html

Minik Ecrin'imin şansına katıldım. Bakalım sütü sevecek mi :)

nilgün dedi ki...

herkese bol şans denemeye değer

Hilal dedi ki...

Merhaba, Sipahh face e hayran oldum. Size de izleyici oldum. Ben bu ürünü süt ve pipet beraber sanıyordum:) Ama internet sayfasını ziyaret edince tüm kerametin pipette olduğunu öğrendim:)Umarım kazanırım, çok güzel bir ürün. Ferda Arıpek Face üyeliği de Ferda Arıpek.

Unknown dedi ki...

Merhaba, Sipahh face sayfası hayranlığı tamamdır:) Bloğunuzu da izlemeye aldım. İkisi için de izleme adım Hakan Aydın. Çok değişik bir ürün. İki oğlum var, kazanırsam onlara hoş bir sürpriz olacağına eminim. Kampanya için size ve Sipahh a teşekkür ederim.

Tuannam dedi ki...

süperbi kampanya olmuş herkeze bol şans
yasemin akdaş

MUNE dedi ki...

HERKEZE BOLŞANS NESRİN TOPÇU

tugbısh dedi ki...

ben de varım izleyicinim.TuĞBA UZ olarak facede katıldım.herkese bol şanslar

 

GÜNLÜĞÜM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review