9 Şubat 2010 Salı

BENİ EN ÇOK DİNLENDİREN ŞEY PUZZLE YAPMAK


KAPLUMBAĞ TERBİYECİSİ


En son yaptığımız puzzle ama hiç birinde bu kadar zorlanmamıştım. Bu abimlerin yıllrdır yapılmayı beklenen puzzleları yapılacak puzzle kalmayınca gönderdiler yaptım. Çok şık bi toblo olacak bence...

EYÜP ESMA SULTAN YALISI

Nesrinle birlikte başladık puzzle yapmaya sadece deniz kısmını yapabildik nesrin dayanamayıp eve götürdü ve ertesi gece puzzledan 10/15 parça kalmış bi şekilde yaseminlerde gördüm okadarcık parçayı koymak bile kaç ssatimizi aldı tam bitirmişken zeynebin puzzle çarpmasıyla herkezin yüreği ağzına geldi... ama allahtan kıl payı kurtardık şu anda çerçeveletilmeyi bekliyo...





KIZ KULESİ
buda abimin doğum günü hediyesi benim puzzle delisi olduğumu bildikleri için hediyelerim hep puzzle oluyo ama olsun bence çok güzel her defasında alsalarda bıkmam.
Bunuda kayınpederimle beraber başladık ailece yapacaktık ama bitirmek nesrin arkadaşımla bana nasip oldu..

2 puzzle arasında 1000 parçalık manzara resmi olan bi puzzle daha yaptım çok güzel oldu hatta şu anda salonumun duvarını süslüyo....


TERRA DOS GATINHOS
İlk yaptığım puzzle arkadaşım ilknur doğum günü hediyesi olarak almıştı.. Çok teşekkür ederim..

yapmamız biraz uzun sürdü hatta eşim "ya deli işi uğraşılmaz" desede kendide dayanamayıp bana katılmıştı sabah ezanı okunurken biz puzzle bitirmiş olduk....



6 yorum:

Ghanima dedi ki...

en sonunda beni de bu deliliğe bulaştıracaksın:)

ZEYNEBİM dedi ki...

vallah canım çok güzel bişey bulaşşın hatta ilk puzzle ben alıp göndereyim 1 taneden sonra olay kopuyo zaten bağımlı oluyo insan...

Closely Fashion dedi ki...

bende çok seviyorum puzzle yapmayı :)

ZEYNEBİM dedi ki...

ne kadar güzel hangilerini yaptın canım şimdiye kadar...

SİBEL dedi ki...

ÇOK GÜZELLER CNM İYİ GÜNLERDE KULLANIN...

neseege/ Neşe Kılavuz dedi ki...

Selam
arkadaşım madem puzzleları bu kadar sevıyorusun.. kampanyama katılır mısın?
bedava 1000^lik puzzle verıyorum.
http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/04/neseli-gunler-puzzledepocom-anneler.html

 

CANIM KIZIM © 2008. Design By: NetFikir.net